יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

פצפונת אמיצה

 ניתן לתאר את התכונות של פצפונת במספר דרכים..
פצפונת לומדת בתיכון.  היא בת יחידה להורים עשירים.
אבא שלה מנהל מפעל למקלות הליכה ומרוויח הון.
אמא שלה יוצאת כל הזמן, מאחרת ולא נותנת תשומת לב לפצפונת.
ההתנהגות של פצפונת :
   זריזה- בגלל שהיא רצה במדרגות מהר מאוד.
   אמיצה- לעמוד מול מורה ולדבר איתו, שהוא לא מתייחס בהיגיון לחברה אנטון.
   נמרצת - כי היא הייתה בטוחה ללכת לבית הספר של אנטון ומנומסת כי היא ביקשה מהנהג שלה שיסיע אותה בבקשה.
פצפונת מסתורית כי היא לא רוצה להגיד איך אנטון מרוויח כסף.
מר ברמזר המורה של אנטון חושב שהיא טיפה חצופה היא מסתורית וכנה.
מר הולק הנהג חושב שהיא מנומסת וכנה.
במילים אחרות אפשר לומר שפצפונת היא דמות מאוד מעניינת,מסקרנת ולכן  אני ממליץ לכם לקורא את הספר
                                               "פצפונת ואנטון של אריך קסטנר"


                                         
     
                                                                   
                                                                   

6 תגובות:

  1. אורן היקר יש מילה שלא כתבתה נכון המילה יחידה כתבתה חידה ומאוד האבתי את הבלוג שלך ופעם הבאה תיכתוב נכון יש לי שאלה למה בחרתה בדמות פיצפונת ומה מאפיין הדמות וגם מה השם האמיתי של פיצפונת

    השבמחק
  2. שיראל היקרה, תודה רבה על התגובה שלך. אני מודע לשגיאת הכתיב ואני מתקן אותה. בחרתי בפצפונת בגלל שהיא דמות מאוד מעניינת, ויש לה תפקיד מרכזי בסיפור. השם האמיתי של פצפונת הוא לואיזה.

    השבמחק
  3. אורן היקר...
    נורא אהבתי את הכתיבה שלך אך חבל שלא כתבת שיש לה שתי מטפלות וכשסיפרת על תכונותיה לדעתי היית צריך לעשות את זה כמו סיפור אבל אני מאוד אוהבת כי הרבה ילדים עשו כך
    אני מקווה לראות עוד

    השבמחק
  4. אורן היקר,
    מאוד אהבתי את הכתיבה שלך אך לא הבנתי את השגיאות

    השבמחק
    תשובות
    1. ולריה היקרה.
      אני יודע אל שגיות הכתיב שלי לך אני יתקן אותם

      מחק
  5. אורן היקר
    לדעתי חסר דיקדוק וציטוט
    אבל זה מעולה 100

    השבמחק